“There is no love sincere than the love of food”

Morgenmad er helt klart mit foretrukne måltid. Jeg er sikker på det er noget spiseforstyrret, men jo længere hen på dagen jeg kommer jo sværere bliver det at spise. Men det hænger nok sammen med at min anoreksi aldrig har tilladt mig at spise efter 17..

IMG_2666 IMG_2669

// grød m. pære toppet med banan og granatæblekerner – porridge w. pear + banana slices and pomegranate seeds //

IMG_3490

// knækbrød m. æg, skyr og appelsin – crackers with egg + skyr and orange //

IMG_4569

IMG_4576

// jordbær-mandel koldskål (vegansk) m. kanel-ristet rugbrød – chilled strawberry almond butter soup w. cinnamon-coated bread croutons //

Skærmbillede 2013-01-18 kl. 15.03.56

// knækbrød m. kyllingepålæg og hytteost, kiwi, nødder og sukkerfri kakaomælk – flat bread w. deli chicken and cottage cheese, nuts, kiwi and chocolate milk //

One thought on ““There is no love sincere than the love of food”

  1. Hehe, det er sjovt – jeg har det lige omvendt :-) det bliver nemmere for mig at spise, jo senere på dagen det bliver. Kan godt lide det der med at “spare op” og så bare indhente kalorierne sidst på dagen – på den måde kan jeg sikre mig, at jeg ikke får spist for meget, hvis du forstår? Så for mig er de tidlige måltider en kæmpe udfordring, mens de sene måltider ikke er heeeeelt så svære :-)
    – men jeg vil lige pointere, at det er flot, som du kæmper. Håber snart det hele bliver lidt nemmere for dig! Og tak for god inspiration :-)

Leave a Reply

