Idag skal være en god dag!

Det er mit nye mantra. Har ikke underspist i to dage nu. Idag er tredje dagen – som af en eller anden grund altid er den sværeste for mig, når jeg skal prøve at kæmpe mig fri af Ana… Well, fuck hende. Jeg vil være rask nu. Jeg gider simpelthen ikke spilde flere år på at være syg. Jeg vil leve mit liv nu. Jeg ved at det bliver pisse hårdt, men bliver simpelthen nødt til at tro på, at det er det værd.

Ja, det blev lidt et kort indlæg om alt muligt irrelevant sludder, men havde brug for at tydeliggøre det for mig selv ved at skrive det ned. Det er vel alligevel kun mig, der læser det, tænker jeg… Og jeg havde sgu brug for at udgive det, fordi så er det ligesom lidt mere en aftale med mig selv end hvis jeg bare går rundt med det inde i mit hoved..

Recovery is…

… turning mountains into hills.

… never giving up. 

… life taking on new meaning.

improving myself in life and staying healthy. 

… the part of life that leads to better things.



4 thoughts on “Idag skal være en god dag!

  1. Det var ikke kun dig selv, der læste det🙂 Jeg gjorde det også, da jeg så overskriften på madblogs – og jeg blev rørt og glad på dine vegne. Jeg håber, de fleste – mere kan man jo aldrig håbe på – men at de fleste dage bliver gode for dig, og at du læser dine citater på siden i dag, når det bliver svært.
    Mange hilsener fra Karen, der er en småtyk, midaldrende, men meget lykkelig kone.

    • Hvor blev jeg glad af at læse din kommentar – så tak fordi du tog dig tiden til at skrive en lille hilsen😉 Håber også selv, at jeg kan holde fast i motivationen selv om det er åh så svært en gang imellem!

Leave a Reply

