Min weekend

Det har været både en af de bedste og værste weekender i lang tid. Har simpelthen sådan nydt at være sammen med min familie. Min mor havde lidt talt om en overraskelse denne weekend, og det var så, at vi skulle i teateret i går aftes. Jeg elsker bare at se teater, så det var en fantastisk gave.

I dag var vi så i dyrehaven i det skønne vejr. Vi skulle egentlig have drukket kakao, men det kunne jeg altså ikke, så det blev kun min mor og storebror.

Har dog virkelig måttet kæmpe med maden. Min mor har jo været om mig hele tiden, så jeg har ikke fået lov til at underspise – selvom jeg må indrømme at det stadig er lidt for nemt at “snyde” hende. Skal (endelig) starte til diætist imorgen og kan bare ikke klare hvis tallet på vægten er for højt (hvornår er det egentlig lavt nok? tja, aldrig!) – det føles bare pinligt, også selvom jeg ved, at alle omkring mig jo bare vil blive glad hvis vægten går op af. Men selvfølgelig har jeg ikke kunnet lade være med at snige mig op på vægten, og tallet er endnu engang blevet lavere. Jeg ved snart ikke mere hvor længe jeg kan blive ved før jeg bliver indlagt.. Vil jo for fanden gerne kæmpe, men det er så svært, når Ana råber sådan af mig…

Har især i dag haft det rigtig svært. Jeg føler mig så stor og det er på grund af 1/4 (!) rugbrødsbolle jeg spiste i morges sammen med min ellers planlagte morgenmad. Det er simpelthen så træls at 20g bolle skal bestemme om jeg skal have en god dag eller ej. Kan mærke at jeg hele tiden skulle kæmpe for at holde humøret højt, mens jeg var ved at dø indeni og ellers har følt mig proppet resten af dagen. Det hader jeg virkelig, for jeg ville jo bare gerne have en hyggelig dag med min familie. Jeg gider simpelthen ikke at den her lorte sygdom skal styre mit liv mere. Jeg har jo intet liv efterhånden. Alt går op i kalorieregnskaber, motion, depressive tanker og selvskade. Ikke engang én enkelt hyggelig weekend kan jeg have uden at anoreksien fylder det hele..

Åh, hvorfor bliver alle mine indlæg så negative. I må da snart være træt af at høre på mig, I få der læser min blog..

4 thoughts on “Min weekend

  1. Vi bliver aldrig trætte af dig! Jeg håber blot ligesom alle andre at du begynder at give dig selv længere snor, i forhold til den her sygdom – for du fortjener SÅ meget mere end den! og du kan godt være den foruden – det kan man jo også mærke du vil – for det er det rigtige❤ Kæmp imod!

Leave a Reply

