Some food…

Har været sammen med min mor i dag. Normalt står jeg for maden når jeg er sammen med min familie (noget som jeg åbenbart ikke er ene om her i bloggerverden for spiseforstyrrede, kan jeg læse mig til😉 ) men har på det sidste forsøgt at slække lidt på kontrollen og ladet dem omkring lave mad til mig i stedet for.

Her får i lidt af det mad, som andre så fint har kokkereret til mig.

^^kartoffel-porre suppe m. frisk persille og krydret kyllingefilet – og den obligatoriske pepsi max😉

Min storebror laver ikke så tit mad, men var ret stolt over denne suppe, så tvang mig selv til at spise en lille portion da jeg besøgte ham i weekenden, selvom det virkelig var en udfordring, da jeg kæmper ret meget med at spise kulhydrater. Måtte dog selv stege lidt kylling, så jeg fik noget protein..

^^Min aftensmad i dag: chili-ingefær marineret kylling med wok-grøntsager m. frisk koriander og sesamfrø

Rigtig lækker ret, som min mor lavede jer til aften. Kyllingen blev stegt i ovnen med en marinade af: friskrevet ingefær, chili sauce og soja. Blev spist sammen med en “dressing” lavet af tahin, soya yoghurt, citronsaft, hvidløg og chili (som jeg lavede).

Leave a Reply

