Snapshots fra weekenden

Føler endelig at jeg er begyndt at mærke livet igen – på godt og ondt, men mest godt. Har haft endnu en dejlig weekend med min familie. Min storebror havde inviteret mig ind og se stand-up i Herning, så ham, min mor og hendes kæreste har besøgt mig i Jylland hele weekenden! Vi har hygget, spillet kort og jeg har nydt at lave mad til os alle.

Har ikke haft så meget tid (eller jeg har ihvertfald valgt at bruge tiden på noget andet ;)) til at tage billeder af min mad, så her kommer lige nogle hurtige snapshots af noget af det mad, jeg har lavet, i ikke så god kvalitet fra min telefon..

Rugbrød med chili marineret laks og tomat med hytteost

rye bread with salmon + tomatoes w/ cottage cheese

Mos af blomkål og broccoli med peberfrugt og soyamarineret kalkun

Broccoli-cauliflower mash w/ soy marinated turkey

Figen/dadel/abrikos stykker, mandler og friske bær

fig/date/apricot bites, almonds and fresh summer berries

Broccoli salat med avocado og granatæble, som blev serveret med en dijon”dressing” og saltede mandler sammen kokospaneret kylling

Broccoli salad w/ avocado served w/ coconut-chicken

Håber også at i derude har haft en dejlig weekend❤

xxoo,

Leave a Reply

