GODmorgen

Har besluttet mig for, at i dag skal være en dejlig dag. Har været i København og besøgt min familie men idag skal jeg tilbage til Jylland. Havde en rigtig skidt dag i går – især i går aftes. Får det (næsten) altid skidt om aftenen når “regnskabet” skal “gøres op” og jeg tæller kalorier sammen + hvor meget jeg har forbrændt osv. og kommer jo altid frem til at jeg har spist aaaaalt for meget. Men jeg ved jo godt, at det bare er anoreksien der lyver for mig. Men hvad så hvis jeg egentlig har fået lidt for meget? Man dør jo ikke af 50g ekstra af et eller andet.

Desuden skal jeg tage på. Har virkelig kæmpet, om end blot de sidste to dage. Havde et kæmpe skænderi med min mor i søndags. Hun var jo bare bekymret og frustreret over at jeg blev ved med at tabe mig, og sagde at jeg ville blive indlagt hvis jeg ikke vendte “kurven” NU. Har tabt mig alt for meget alt for hurtigt siger hun. Vil bare ikke indlægges igen – det er det værste. Egentlig vil jeg jo heller ikke tabe mig, jeg føler ikke at jeg gør det med vilje, men det er så svært når det er sådan, at jo mere jeg taber mig, des større føler jeg mig. Jeg føler mig simpelthen så stor og klam og fed trods det, at jeg ikke har vejet så lidt, som jeg gør nu, i over et år. Jeg har bare ikke vidst hvordan jeg skulle få vendt rundt. Det har så medført at jeg har taget et par dage sammen med min mor, hvor hun har hjulpet mig med at spise. Hun er sådan en stor støtte, og jeg er opsat på at jeg ikke skal tabe mig mere nu indtil mit møde med diætisten i næste uge. Så kan hun derefter hjælpe mig med langsomt at tage på igen.

Puh, det blev en masse snak om ingenting, men havde lige brug for at få det ud. Men altså har jeg det meget bedre idag end igår hvor jeg bare var trist og deprimeret. Håber at i alle får en god dag

xxoo,

2 thoughts on “GODmorgen

Leave a Reply

