Har været dygtig ;)

Var i byen med min mor, da jeg manglede nogle ting. Skulle have en ny taske, og så manglede jeg nogle varme luffer. Mens vi gik blev det tid til mellemmåltid, og min mor spurgte, om vi ikke skulle hygge os med en kop kaffe.

Da vi kom hen til cafeen blev det så lidt problematisk, da der ikke rigtig var andet end kager, men så så jeg at man kunne få en bolle med ost og det tog jeg så! Ja, det virker måske ikke af så meget, men det var det for mig. Tror nemlig det er over fire år siden, jeg sidst har spist ost og det er desuden også lang tid siden, jeg har spist en bolle, da i svære perioder fuldstændig udelukker kulhydrater. Så er lidt stolt af mig selv😉

2 thoughts on “Har været dygtig ;)

    • Tak søde🙂 Det var egentlig ikke så slemt, man skal bare ikke gøre det til et større “problem” end det reelt er, hvis du forstår😉 Og så indeholder ost jo faktisk rigtig mange gode ting, især for os som lider af anoreksi..

Leave a Reply

