Hvad motiverer dig?

Ja, overskriften siger vel egentlig det hele.

Selv havde jeg en svær tur tilbage til Jylland i går, og måtte derfor tage brug i nogle værktøjer som kunne hjælpe og motivere mig. Jeg synes altid lange køreture er svære, fordi man sidder stille så længe og der er ikke mange ting, man kan gøre for at distrahere sig selv. En af de ting jeg bruger meget, når jeg kører og ikke kan gøre så meget andet, er en motivations-spilleliste. Det er egentlig bare en blanding af alle mulige sange som på en eller anden måde taler til mig; motiverer mig, gør mig glad osv. Listen er en work-in-progress men tænkte at jeg lige ville dele den foreløbige liste med jer.

Happy Now, Bon Jovi

You Haven’t Seen the Last of Me, Cher (fra filmen ‘Burlesque’)

Just The Way You Are (remix), Bruno Mars

Superhuman, Aura Dione

Work for the Working Man, Bon Jovi

Hjem, Sanne Salomonsen

Stronger, Kanye West

Jeg leder altid efter ting, der kan motivere mig til at fortsætte kampen mod anoreksien, selvskaden, depressionen osv. Har bl.a. en ‘art journal’ som jeg tegner i, så har jeg en dagbog, og en bog med inspirerende billeder og citater, små kort med positive affirmationer og mange andre ting. Mit spørgsmål i dag er så, hvad der motiverer jer, når i har det svært?

Mange knus til jer derude🙂

Leave a Reply

