Happiness is a choice

Har haft det pisse godt i dag. Var til fødselsdagsbrunch hos en veninde (som er mere min søster en “bare” en veninde) i København. SÅ lang tid siden, jeg har set hende, da den her lorte-sygdom fortæller mig, at jeg ikke har fortjent at hygge mig og ses med mine veninder og alt mulig andet lort. Men i dag kan jeg se, at det er præcis det: LORT. Det har jo INTET med virkeligheden at gøre! Har levet i dag. Har grint og snakket, og selvom jeg langt fra fik nok at spise vil jeg stadig holde fast i den fact at jeg formåede at være social i en spisesituation. Har besluttet mig for at kæmpe mig tilbage til livet her i København. Ja, jeg flytter tilbage. Flyttede helt til Jylland fordi jeg troede, at jeg havde fundet en kommune, der ville hjælpe mig, men de er sgu også bare til at lukke op og skide i, så nu gider jeg ikke længere være afhængig af systemet, et system, som alligevel ikke virker. Så nu klarer jeg det sgu selv (altså næsten, holder stadig fast i min fantastiske terapeaut og seje diætist).
Men det her indlæg skal ikke være negativt, så nok om uforstående, dømmende mennesker. Formåede at være social i flere timer, uden at kigge på uret og tænke på hvornår jeg kunne være bekendt at smutte, så jeg kunne komme hjem og “hygge” mig med min anoreksi. I dag fik Ana ikke lov til at bestemme. Jeg vil sgu have lov til at hygge mig med mine venner uden at få dårlig samvittighed og uden at skulle straffe mig selv bagefter. Fik en god dag, trods en lorte-start hvor jeg selvfølgelig fandt ud af, at jeg havde glemt mit nøje udvalgte outfit i Jylland og at resten af mit tøj forresten var VÅDT fordi jeg havde glemt at hænge det nyvaskede op. Men alt dette løste sig og jeg kom afsted fuldt påklædt og synes egentlig at jeg så sådan ok nogenlunde ud😉

God aften til i smukke mennesker❤

xxoo,

“Being happy doesn’t mean that everything is perfect. It means that you’ve decided to look beyond the imperfections” – Unknown.

Leave a Reply

