Speltporridge w/ Spicy Applesauce

Kæmper stadig med kulhydraterne. Er ikke kommet længere end at spise kulhydrater til morgenmad i form af grød. Jeg kan jo egentlig godt lide grød, men min tanker løber fuldstændig løbsk. Jeg ved jo godt, at det blot er noget jeg bilder mig selv ind, men føler mig 40x så mæt bagefter og føler at min mave er enorm stor! Føler næsten at jeg har taget 5 kilo på på 10 min. Prøver ikke at dvæle for meget ved hvert måltid, når det er overstået. Prøver at holde fast i, at de forgående måltid ikke skal styre det næste, skal ikke kompensere resten af dagen fordi jeg fik kulhydrater til morgenmad. Men det er virkelig svært. “Det er bare tanker, Amelia” fortæller jeg mig selv om og om igen, men jeg kan ikke tro på det. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, håber blot på, at det med tiden bliver lettere..

Samme grødblanding kogt m. æggehvider/vand, men idag var toppings hjemmelavet æblemos m. ingefær og kanel + tørristede mandler

// Spelt porridge w/ homemade spicy applesauce and almonds

3 thoughts on “Speltporridge w/ Spicy Applesauce

  1. Hej,

    Jeg har læst med på din blog i et stykke tid.
    Jeg er snart uddannet diætist, jeg tænker på hvis det er sådan du har det efter at have spist grød, om det ikke er noget som er bedre for dig at spise om morgenen? Fx Havregryn med mælk bare, grød har det med at lægge sig meget tung i maven.

    Hilsen Mette

Leave a Reply

