Stir-fry with Brussel Sprouts + a Peanut Sauce

I får lige et hurtigt indlæg om min frokost. Er nemlig igang med at lave tomatsuppe til min mor og storebror, så kan lige skrive lidt, mens det står og simre😉 Dette skulle egentlig have været min frokost i går, men da jeg ikke havde det så godt, kunne jeg simpelthen ikke overskue at lave det. Men så var det dejligt, at jeg kunne få det i dag.

Ingredients:

brussel sprouts

red bell pepper

chicken

For the dressing:

1/2 tbsp crunchy peanut butter

1/2 dl soy yogurt

freshly squezzed lime juice + zest

fish sauce

salt, pepper

Pretty easy. Roast the chicken, then add brussels and bell pepper and fry a few minutes more.

In the meantime combine the ingredients for the “dressing”

Serve and enjoy.

Makes one serving

One thought on “Stir-fry with Brussel Sprouts + a Peanut Sauce

Leave a Reply

