Vegetarian Salad

Efter nogle dage i København går turen atter til Jylland, da jeg skal til terapi i morgen. Hader den her pendlen frem og tilbage. Og hader at “lyve” for eller ihvertfald undgå min støtteperson, når han vil ses. Kan vel for fanden ikke sige, at det er fordi jeg er ved at flytte til København at jeg aldrig kan ses, så ved jeg jo godt at al hjælp og støtte ryger med det samme! Men har taget en beslutning nu: pr. 1. december siger jeg min lejlighed op og flytter hjem til min mor i København. Jeg kan simpelthen ikke være alene mere, kommunen siger at de ikke er et døgntilbud og vil for intet i verden indlægges igen, så det er egentlig lidt den eneste udvej. Jeg er bare så taknemmelig for, at min mor tør stå med ansvaret og er stærk nok til at hjælpe mig igennem det hele; ved sgu ikke hvad jeg skulle gøre uden hende.

Til frokost stod den på en salat af rester fra da jeg lavede aftensmad i går til min mor og hendes veninde, da jeg ikke rigtig havde tid til at lave noget før jeg kørte mod Jylland.

Snap beans, blanched

Oven-roasted bell pepper w/

olive oil and balsamic “marinade”

Crumbled goat cheese

Walnuts, chopped

2 thoughts on “Vegetarian Salad

Leave a Reply

