Tja..

Har overvejet om der skal nogle mere kreative indlæg på bloggen. Også sådan lidt for at lysne den ellers ret dystre stemning, der er lige for tiden med en del skriverier af den negative slags.. Er nemlig faktisk ret kreativ og bruger både tegning/maling og skrivning til at få det bedre. Især skriver jeg mig ud af dårligt humør og frustrationer, og tegner en del, når jeg er rastløs. Så bruger jeg også den kreative del rigtig meget i min terapi, så på den måde giver det jo også mening, at lægge lidt af det ud her på siden. Anyways, en masse snak om noget ret banalt; har i lyst til at se lidt af det jeg roder rundt med??

Apropos lidt mere positive indlæg, kan jeg sige, at min dag i dag er ret god. Har været til terapi og er altid mere fandenivoldsk, glad og ekstrem motiveret efter sådan en time. Når jeg snakker med min terapeaut tør jeg at tro på at jeg kan blive helt rask. Ikke at anoreksien og alle de andre ting forsvinder, for jeg har en tro på, at sådan noget vil følge en resten af livet. Men tror på, at jeg kan komme til at styre dem i stedet for nu, hvor de styrer mig.

Håber i alle får en god fredag aften. Skal selv ud og hygge med min storebror

xxoo,

2 thoughts on “Tja..

  1. Som du nok har set over på min blog, så er jeg jo også ret så kreativ, og min blog handler faktisk mere om mine kreative sysler, end selve spiseforstyrreslen. Samtidig kan jeg godt forstå, at det giver dig en rar følelse af, at få skrevet dine tanker ned omkring dine frustrationer om sygdommen. Jeg er selv igang med et længere indlæg omkring mit lange sygdomsforløb, som jeg ikke har udgivet endnu og ved heller ikke om det bliver udgivet, men jeg kan mærke, at det har været godt for mig, at få skrevet om det.

    Håber også du får en dejlig weekend. Mvh Helena

Leave a Reply

