Christmas Cards

Ja, nu kommer der så et indlæg af den lidt mere kreative slags.

Efter at have set søde Helenas flotte julekort på hendes blog, blev jeg inspireret til også at lave nogle selv, som kunne blev sendt ud til familie og venner. Når jeg har det svært med maden, har jeg brug for at holde mig igang og her hjælper det især, at holde mine hænder og hjerne beskæftiget. Der var til et par dejlige timer med papir, lim og kort, og dejlig julemusik😉

One thought on “Christmas Cards

  1. Hvor er de bare flotte, og hvor er jeg glad for, at jeg kunne inspirere dig lidt. Det er jo netop en super god fordybelse, når man netop har brug for at få tankerne lidt væk fra mad og vægt:-) Rigtig god aften til dig

Leave a Reply

