Fremskridt

Jeg tænkte, at det var tid til en overordnet opdatering, især fordi min blog på det sidste har været en kende negativ.

Kan så med smil om munden sige at det går en del bedre. Jeg tror det har noget at gøre med at der er en masse ting, der har stresset mig, som endelig er begyndt at falde på plads. Jeg har fortalt min støtteperson at jeg flytter fra lejligheden, er begyndt lige så stille at flytte hjem til min mor, har fået styr på mit studie (har fået det fikset, så jeg studere hjemmefra). Og en masse andre ting! Jeg har også arbejdet meget på at følge den madplan, som diætisten har givet mig, og er kommet så langt at jeg følger den om morgenen, til frokost og til dels mellemmåltiderne. Skal lige arbejde på at få nogle kulhydrater ind i aftensmaden. Alt i alt er der bare kommet meget mere ro på mig, og jeg for første gang i et stykke tid kan jeg fuldstændig ærligt sige, at jeg tror på, at det er muligt at blive rask.

I dag er starten på en ny uge og denne skal være lige så god som weekenden, har jeg besluttet mig for😉 Desuden har jeg lavet en aftale med mig selv om, at jeg hver morgen skal se mig selv i spejlet og blive ved til jeg kan finde minimum én positiv ting ved mig selv. Har prøvet alt muligt for at vende de negative tanker og intet har virket, så tænkte, at det var værd at prøve😉

2 thoughts on “Fremskridt

    • Det er helt i orden! Jeg følger også dig.
      Jeg er utrolig ked af at læse din historie, og jeg håber inderligt at den nye hjælp her i december kan hjælpe dig over på den anden side. Spiseforstyrrelsen (lige meget hvilket ansigt det har) er ikke værd at holde fast i!

Leave a Reply

