Hurtig opdatering

Tj, dagene flyver stadig afsted for mig – har dårligt registreret, at det er blevet en ny uge. Jeg håber at alle har det godt, og jeg ser frem til lidt ekstra tid, hvor jeg kan checke op på alle de blogs jeg plejer at læse, for at se hvordan det går med jer alle sammen – det er dejligt at læse, at i har forståelse for, at de i perioder er svært at følge med i det hele (og dejligt at i fortsat gider læse min blog!).

Ville egentlig lige skrive et hurtigt indlæg i farten om at det fortsat går rigtig godt for mig. Så jeg beklager på forhånd for eventuelle stavefejl osv.😉

I går var jeg inde på Cafe Blom igen. Var tæt på ikke at tage derind fordi jeg virkelig INTET overskud havde, men endte med at komme ud og afsted. Jeg var “bange” for om jeg ville komme til at sidde uden at være i stand til at snakke med nogen, men endnu engang faldt jeg i snak med en masse interessante mennesker – det er simpelthen så utrolig givende at snakke med andre, som kender til ens situation. Jeg snakkede med en kontaktperson fra OCD-foreningen og udfaldet blev så, at jeg på næste tirsdag skal starte i en selvhjælpegruppe for folk med OCD. Det glæder jeg mig meget til, da det især er på dette område hvor jeg nemt kan komme til at føle mig “skør” og som “palle-alene-i-verden”. Også fordi at en del af min angst udspringer af OCD-tanker og -ritualer. Ham, jeg snakkede med fortalte mig om noget, de kalder “magisk tænkning” – noget, som jeg også lider under. Har dog aldrig hørt andre sætte ord på det, men at der decideret er en slags betegnelse for noget af de jeg kæmper med, hjalp mig til at forstå, at jeg jo ikke er den eneste, der har disse problemer. Alt i alt går det bare fantastisk i øjeblikket – jeg er næsten helt høj hver gang jeg kommer hjem fra disse begivenheder. Der er næsten ikke tid til hverken at være angst, spiseforstyrret eller deprimeret!😉 Jeg håber inderligt, at det også går godt for hver andre❤

xxoo, Amelia

Leave a Reply

