“Today you are You, that is truer than true. There is no one alive who is Youer than You.”

Ah men altså, jeg er bare fyldt med succesoplevelser. Ikke at sige, at jeg ikke har det svært. Jeg har det faktisk (som jeg vidst også har været inde på før) det rigtig svært lige for tiden, og jeg kæmper med mange ting. Forskellen er måske bare at jeg ikke lader de små ting slå mig ud. Jeg er  motiveret for at blive rask nu. Jeg gider fandme ikke være syg mere!😉 Det kan ikke være rigtig, at mit liv (og mit humør) skal styres og regeres at en lodden spiseforstyrrelse (eller selvskade, eller OCD osv. osv. osv.)

Var til julefrokost i angst caféen i onsdags. Havde skrevet mig på som at stå for at medbringe “en fitnisses hofret”, hvilket bestod af en salat, som jeg må indrømme endte med at blive rigtig god. Jeg startede ud med denne opskrift, men endte med et helt andet resultat i sidste ende. Opskriften skal nok komme senere i dag, men jeg sidder lige nu på en andens computer og har dermed ikke billederne med mig.

I går var jeg i byen og drikke øl med en ven, A. Kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har været ude og hygge mig og drikke nogen øl uden at bekymre mig om kalorier (bekymringer var ihvertfald på et minimalt niveau). Det var dejligt ikke at være opslugt af alle mulige destruktive tanker med tværtimod snakke om løst og fast. Det endte vist med at A faktisk var lidt lun på mig (ups..), den skal jeg vist lige tænke lidt over. Vi kyssede, men faktisk kom det ret bag på mig, at han var interesseret i mig på den måde. Jeg kan jo slet ikke forstå at nogen skulle finde mig spændende eller attraktivt, så ofte opfanger jeg slet ikke når folk sender mig nogle signaler om at de ønsker at være mere end venner. Den oplevelse vil jeg dog lade stå lidt åben af frygt for at komme til at overanalysere situationen alt for meget. Og så vil jeg ellers slutte mit indlæg af, før jeg igen kommer til at bruge en parantes, hvilket jeg vidst har brugt lidt for flittigt i min denne opdatering😉

Vil lige slutte af med et citat, som på mange måder taler til mig og rører noget inde i mig.. you are valuable - you are special.

Jeg ville virkelig ønske at alle – inklusiv mig selv – kunne tage disse ord til sig og vide at hver eneste ord er mere end sandt!

3 thoughts on ““Today you are You, that is truer than true. There is no one alive who is Youer than You.”

  1. Sådan nogle indlæg er bare så dejlige at læse! Jeg kender godt følelsen med, at man ikke forstår hvorfor folk kan lide en (havde selv diskussionen med en tidligere i dag. Jeg var åbenbart hans første forelskelse…).
    Men bare nyd at du får noget positiv opmærksomhed og vær stolt af at du kan have den indstilling du har!🙂 Du skal nok komme rigtig langt!😀

    Sidsel🙂
    http://www.sidselsn.blogspot.dk

  2. Det er dejligt at læse dine indlæg og høre, hvordan du ikke lader de små ting gå dig på:)

    Og spændende med ham fyren.. uanset om det bliver til mere eller ej, er det altid dejlig at blive bekræftet:)

Leave a Reply

