Tomhed

Jeg sidder endnu engang og stirrer tomt på skærmen. Jeg vil gerne skrive noget, noget godt. Egentlig vil jeg bare gerne skrive derud af, blotte mig, vise alle de tanker der kører rundt i hovedet på mig. Men jeg gør det ikke. Hvad vil folk tænke? Vil de kunne lide det jeg skriver? Hvad hvis de ikke kan lide min måde at tænke og dermed skrive på? Er det så mig, der er noget galt med? Vil folk kunne forstå? Eller vil de ryste på hovedet og tænke at jeg er skør? Når jeg læser min dagbøger og digte igennem er det en helt anden Amelia, der kommer frem end hende, der skriver denne blog. I mine helt private bøger, som ingen læser, der kan jeg være helt mig selv. Det burde jeg også kunne her, men det kan jeg altså ikke. Jeg er stadig for angst for hvad folk vil synes om mig, for desperat efter at blive acceptere som den jeg er og alligevel så utrolig bange for at vise den rigtig Amelia.

Jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, måske jeg ville gøre bedst i slet ikke at udgive det. Lyder jeg ikke bare som en ynkelig pige, der skriger efter ros og anerkendelse. Det er egentlig ikke det jeg inderst inde ønsker. Jeg er…. forvirret. Jeg ønsker blot at være i stand til at vise hvem jeg er og blive accepteret som præcis dette og intet andet.

9 thoughts on “Tomhed

  1. At vise hvem du er og blive accepteret som den du er, kan du netop gøre her på din blog. Det er DIN blog, det er DIG der bestemmer.
    Skidt pyt hvad andre tænker, så længe man selv har det godt med det man skriver.
    Jeg nyder at læse din blog, og vil rigtig gerne læse flere indlæg, som er skrevet af dig – altså dine tanker osv.🙂

  2. Du lyder ikke ynkelig ved at skrive dette indlæg. Tværtimod – det er det første skridt imod at turde være mere åben omkring, hvad du skriver på din blog. At erkende og fortælle, at det er andet under overfladen, som du ikke altid skriver. Jeg synes, personligt, det er rart også at høre om de svære tanker og følelser. Du behøver ikke altid at være positivt🙂 Ikke, at jeg ikke nyder at læse din blog og dine konstruktive indlæg – men som “J” siger, vil jeg også rigtig gerne læse mere .-)

  3. Du er absolut ikke ynkelig (siger jeg høhø..;))

    Ej.. du skal skrive alt det du lyster, vi er mange herude som læser og nyder hvert eneste af dine ord!

Leave a Reply

