Satisfaction versus pain

it just hurts

Jeg fortjener ikke at være til

Kunne jeg dog bare forsvinde ind til ingenting,

sulte alle mine imperfektioner væk.

Ingen lyster har jeg, eller  jeg have er vist mere rigtigt,

Hvor er lysten til livet blevet af?

Nysgerrigheden overfor hvad verden har at byde op?

Hvert sekund af hver dag er en kamp.

Destruktive tanker fylder alt; jeg kan ikke holde ud at være i mig selv

Vil flygte fra mit sind,

men hvad jeg end gør, kan jeg ikke løbe fra tankerne.

Vil sprætte mine arme op, blot for at være et andet sted end i mine tanker.

Iagtage blodet dryppe, se alle frustrationerne, som jeg ikke kan få ud på nogen anden måde, flyde med.

Skal livet være en enig kamp,

hvornår får jeg fred?

Jeg fortjener intet, er til besvær for alle.

Måske jeg skulle befri alle for den smerte, som min tilstedeværelse følger med sig..

Julen har været nogenlunde, en kamp fra min side dog. Men tror jeg formåede at skjule ret godt, at jeg mest havde lyst til at gemme mig væk under min dyne, gemme mig væk fra den verden, som jeg ikke længere kan overskue. Gemme mig væk fra angsten, som hele tiden tager over. Panikangst er noget, der forekommer oftere end nogensinde, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Har dog formået at kæmpe så meget, at jeg ærligt kan sige at jeg har fulgt min kostplan i 6 dage, ikke sultet mig selv.

satisfaction versus pain

2 thoughts on “Satisfaction versus pain

  1. Et skridt af gangen. Du er sej, du kæmper!
    Har du prøvet at spørge dig selv, hvorfor det er, at lige præcis DU ikke fortjener et godt liv. Hvad er det DU har gjort mod verdenen, siden de destruktive tanker siger at DU ikke må, skal, burde osv. diverse ting?
    Jeg ønsker så inderligt for dig, at du skal have det bedre. Men: man kan hvad man vil. Hvor der er vilje, er der vej. Det er altid lettere sagt end gjort, men som jeg skrev i den første sætning: et skridt af gangen. JEG tror på dig❤
    Varme tanker i din retning!

Leave a Reply

