Bare fordi..

byAmelia - please credit if use<3

Jeg har lavet en inspirations tumblr, både for mig og forhåbentlig også for andre (hvis der altså er nogen, der gider følge med😉 ). For at minde mig om, hvad der er vigtigt i livet og som inspiration til at få det bedre. For at vise andre, at de ikke er alene; at der er andre, som kæmper samme kamp.

Spiseforstyrrelser er forskellige for alle. Den måde, den kommer til udtryk på, baggrunden for spft., hvordan man agerer osv. Men én ting er gældende for os alle; det er ikke noget vi selv har valgt + uden den kan dit liv blive fantastisk.

Jeg har lidt under diverse diagnoser så længe jeg kan huske. Jeg ved hvordan det er at føle sig fortabt, bange, alene og håbløs. Det er hvad min tumblr er til for: at vise andre, at jeg ønsker at være der for dem; at vise mig selv og andre at vi ikke behøver have det sådan. Det kan godt være at vi ikke selv har valgt at blive syge, men vi vælger selv, om vi ønsker at få det bedre, og så længe vi lever er valget der for os at tage, det er aldrig for sent!

wearemeanttosparkle.tumblr.com

Leave a Reply

