She’s fighting invisible demons

Oliefyret er gået i vores hus, så render rundt med en million lag tøj på og alligevel fryser jeg. Det er ikke sjovt at være syg i et koldt hus i en kold vintermåned…

Lidt af dagens mad:

formiddags snack

// formiddagsmåltid: 2 stk wasa knækbrød med kalkunpålæg (ny variant fra Den Grønne Slagter!) og tomatskiver, lidt vindruer //

spicy chicken pita pockets

// lavede frokost til min mor og jeg i dag: kyllingebøf m. hakket chili, frisk koriander, hvidløg og lidt lime juice i hjemmelavet fuldkornspitabrød + dressing af skyr, persille og hvidløg + grønt (smager også godt med guacamole og salsa!) //

Jeg har rigtig svært ved at acceptere at have mad i maven hele tiden. Hver eneste time er en kamp om ikke at sulte mig selv eller træne alle kalorierne “væk” igen. Synes det er umådelig hårdt, men prøver at sige til mig selv, at jeg fylder min krop med sund og nærende mad. Jeg kan ikke blive ved med at mishandle min krop; det har den jo ikke fortjent(???). Åh, jeg ønsker mig langt væk. Langt væk fra mig selv..

4 thoughts on “She’s fighting invisible demons

  1. Årh. Det kunne jeg have sagt, det der med at have lyst til at sulte sig.
    Lige nu har jeg det mest sådan, at jeg gider ikke sulte mig (men jeg vil sgu gerne tabe mig bare til de 50 kg..) – og det er ihvertfald godt. For ærligt talt – det var sgu røvsygt at sulte sig. Men igen – det virkede som det eneste rigtige på det tidspunkt…
    // Maria.

    • Flot at du kan “tænke” dig ud af lysten til at tabe dig. For det er jo en ond spiral. Først 50kg, så 48kg – så 45kg osv. Sådan er det ihvertfald med mig selv, så tænker at det nok er det samme. Du er jo lige så meget værd selvom du vejer over 50kg, det er anoreksien, der fortæller én at man ville være mere glad hvis man vejede x kg.

Leave a Reply

