Bedroom – where the *magic* happens

Der var vist nogen på et tidspunkt, som skrev, at de gerne ville se mit hjem? Så jeg tænkte, at hvis der stadig er nogen, der synes, at det kunne være interessant, så ville jeg lave en lille rundtur..(??) Jeg bor jo halvt for mig selv – med min mor som “støtte” indtil kommunen tager sig sammen får arrangeret en form for støtte i hjemmet.

Her sover jeg:

IMG_0897IMG_0898IMG_0901IMG_0902IMG_0905IMG_0908IMG_0910IMG_0911IMG_0914Er det kedeligt, ligegyldigt fyld eller fedt at se sådan noget her??

5 thoughts on “Bedroom – where the *magic* happens

    • Det er godt at høre😉

      Jo det er rigtig mærkeligt! Men vist også nødvendigt. Jeg har det for skidt til at stå på egen hånd lige nu og min mor kan (desværre) ikke blive ved med at stå for ansvaret for mig uden at hun bliver fyret. Selvfølgelig ville hun gøre det, hvis det var det, der skulle til, men for vores begge tos skyld, så er det vist bedst at få noget støtte udefra🙂

  1. Det ser hyggeligt ud🙂 Er det en lille lejlighed, du har, eller hvordan? Jeg synes, det lyder fornuftigt med kommunen. Jeg håber, de finder et dejligt menneske, som kan komme hos dig.❤

Leave a Reply

