I still try to see the beauty in things

strawberries. vanilla yogurt and berry granolaGodmorgen. Min mor kom tidligt hjem i dag og vækkede mig på sengen med morgenmad. Jeg skrev med hende i lang tid før jeg endelig faldt i søvn klokken to imorges. Hun havde ikke mulighed for at komme før her til morgen, men da hun så kom havde hun lavet dejlig morgenmad og kaffe til mig. Min mor er altid god til at få mig op og stå igen efter et fald. I dag er en ny dag og det handler om at se fremad ikke tilbage, jeg kan alligevel ikke ændre på hvad der er sket.

Flere positive ting:

beautiful winter// min udsigt fra vores køkken i morges //

dyrehaven, jan. 2013dyrehaven

min familie❤
// min bror og jeg, dyrehaven forrige weekend //

girls out on town

going out11032012012

fantastiske venner
// bytur i fredags //

books<3

bøger – er der noget bedre end at fordybe sig i en god bog?

For mig, er det de små ting der tæller. Hvad gør i for at holde fast i motivationen og minde jer om alt det gode omkring jer?

10 thoughts on “I still try to see the beauty in things

  1. Tror ikke du har nogen idé om, hvor rart det er at se dit ansigt – det gør bloggen så meget mere levende (har sagt det før, kom bare lige til at tænke på det igen..)
    Så godt at din mor hjælper dig!😀
    (Og jeg ved godt, at det er rart at få tilbudt hjælp. Men jeg ved også, hvor svært det er at bede om eller sige “det her skal du hjælpe mig med”.. )

    • Åh jamen det er rigtig dejligt at få af vide endnu engang😉 Jeg er glad for at du har det sådan, det skulle jo helst være således at folk kan relatere til mig og min blog.
      Og det men hjælpen, ja det var rigtig dejligt at du tilbød din hjælp og jeg føler ikke rigtig at jeg fik taget godt nok i mod den og takket dig nok, men som du siger, er det rigtig svært lige at sætte finger på hvad andre kan hjælpe en med❤

  2. Uhhhh for mig er det helt sikkert også min kære familie, især min mor, som motiverer mig til at kæmpe videre. Derudover betyder mit studie og mine kreative sysler også utrolig meget. Det giver mig mod på livet hver gang jeg laver noget kreativt, er sammen men mine venner samt familie og ikke mindst det, at jeg læser til noget, som jeg kan se mig selv stå med i fremtiden.

    • Tror også det er rigtig vigtigt med noget at tage sig til – også for at få tankerne lidt væk.
      Og så det med uddannelse. For mig gav det også rigtig meget mening at være i gang med noget, som jeg følte at jeg kunne bruge til noget i fremtiden.
      Jeg er glad for at høre om dine fremskridt og at du kæmper. Du er sej!

    • Tak, selvom jeg dårligt kan tro på det..🙂
      Ja, som du kan se er jeg også rigtig glad for Haruki Murakami og har flere af hans bøger, billedet længere oppe viser da et par af hans bøger. Den første bog jeg læste af ham var Kafka på Stranden og den fik mig til at forelske mig i hans bøger. Hvilken en læser du?

      • Som du vist læste dig til på min blog igår, så læser jeg netop Kafka på Stranden. Den første, jeg læste var den første bog i triologien 1Q84. Jeg har desværre ikke fået læst de sidste to – synes ikke lige, jeg har haft penge til at anskaffe mig dem🙂 Ellers har jeg faktisk ikke læst flere bøger af Haruki Murakami, for det var først, da jeg læste 1Q84 ved et tilfælde, at jeg fik øjnene op for ham.

      • Ja, det så jeg lige efter jeg havde spurgt dig ;D Desværre har jeg ikke fået læst 1Q84, da jeg lige præcis synes de er dyre ;( men måske jeg skulle låne dem på biblioteket. Jeg håber at du nyder Kafka, det gjorde jeg ihvertfald❤

Leave a Reply

