Surreal..

En af mine bedste venner har lige sendt nogle billeder han har taget af mig. Han vil gerne være fotograf. Og har spurgt om han måtte tage nogle billeder, så jeg kunne se hvor spinkel jeg faktisk er. Det er anden gang han har spurgt. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre ved billederne. Det er uvirkeligt. Jeg kan ikke tro på, at det rent faktisk er mig på billederne. Det må være en anden. Han må have snydt. Jeg sidder bare og kigger på dem, ved ikke om jeg skal slette dem, offentliggøre dem, printe dem ud, hænge dem op for at minde mig selv om at det er ok at spise. De er smukke, altså sådan set med kunstneriske øjne; han er en fantastisk fotograf. Jeg kan se konjunkturerne, knoglerne, men alligevel ser jeg fedt over det hele. Hvis det nu er mig. Så er der stadig så mange fejl.

8 thoughts on “Surreal..

  1. Hvis du syntes du ser tynd ud, så tænker jeg det er en god ide at gemme dem. Og ja som du selv siger, bruge dem som motivation til at skulle tage på. Det er tit nemmere at se det “rigtige” på billeder, fremfor at se i spejlet.
    Det er jo kun positivt og et skridt nærmere at blive rask når du selv kan se du ser tynd ud.

  2. Altså, jeg vil rigtig gerne se dem – også bare for, hvis du har lyst til at dele dem.
    Men hvis du gerne vil holde dem for dig selv, så gør det. Jeg er bare nysgerrig. (:

  3. Så gør jeg det.. – notre petit secret

Leave a Reply

