Inspiration til mellemmåltider

Personligt synes jeg, at det er svært ikke at køre død i de samme slags mellemmåltider, og jeg tænker, at jeg måske ikke er den eneste der har det sådan. Derfor kunne det være dele at dele idéer til hvad et mellemmåltid kunne være..

Mine mellemmåltider de sidste par dage har bl.a. været:

strawberry avocado salad

// skyr m. sukkerfri blåbærsyltetøj, jordbær salat med avocado og feta //

raw bites and tea

// rå “kage” (bund af valnødder, kokosolie og dalder, dadelpuré, topper m. hakkede valnødder) + te //

sinful berries

// hindbær og jordbær m. hytteost og hakket chokolade 86% //

raspberries and cottage cheese

// mere hytteost, hindbær og vanille pulver //

crackers

// rugknækbrød med kalkunpålæg, kanelknækbrød //

five-grain toast w. pb and fruit

// 5-korns skorpe med peanut butter + bana og pære //

Hvad har i spist af mellemmåltider her på det sidste? Har i nogle favoritter?

3 thoughts on “Inspiration til mellemmåltider

  1. Puhaa du har fuldstændig ret med at man nemt bare kan køre i det samme igen og igen…. Så rigtig god ide at dele ideer herinde🙂 Når jeg kommer hjem fra gymnasiet spiser jeg som regel en banan+ noget chokolade/müslibar/nødder… Og en masse kaffe!!! Om aftenen kan det være:
    – noget græsk yogurt 2% med vaniliepulver, banan og en eller anden form for drys
    – En is
    – en bolle. Det er forskelligt hvad jeg putter på. Nogle gange peanutbutter med banan, nutella, syltetøj, eller pålæg🙂

    Var det en ide også at dele inspiration til de andre måltider? Det kunne jeg i hvert fald sagtens bruge godt af🙂

    Mange knus herfra🙂

    • Jeg er glad for, at du kunne bruge det til noget🙂 Dine mellemmåltier lyder også lækre. Pb og banan sammen er bare rigtig godt😉

      Jeg vil helt klart lægge mere op af sådan noget med andre måltider når nu, det kan give inspiration til andre❤

  2. Synes det er nogle super inspirerende ideer du har til mellemmåltider! Selv elsker jeg også at spise frugt, mørk chokolade, mandler til mellemmåltider, og så knækbrød med avocado eller peanutbutter🙂 Det er bare såååå godt😉 keep up the good work.

Leave a Reply

