Så gør jeg det..

Flere har efterspurgt de billeder jeg snakkede om her. Jeg har været meget i tvivl. Og jeg vil understrege at jeg ikke gør det her for opmærksomhed eller for at sige “se, jeg er stolt over at være syg”. Jeg har besluttet at gøre det, fordi jeg vil vise folk hvor forfærdelig indbildsk en spiseforstyrrelse kan være. Forklaring: ja, jeg ser ud som jeg gør på billederne nedenfor, men det er ikke det, jeg ser, når jeg ser på mig selv i spejlet. Jeg kan dårligt se det på billederne, og især ikke, når jeg ved, at de er af mig. Nej, jeg ser FEDT og FEJL overalt. Kunne mellemrummet mellem mine ben ikke sagtens være større. Min talje kunne snildt være et par centimeter mindre. Prøv at se på omfanget af de arme! Mine skulderblade er dækket af fedt. Se hvordan min mave buler ud.. Jeg kunne blive ved.

Det er forfærdeligt at stå i spejlet og føle, at man er for stor til at kunne se hele sin krop spejlet i billeder. At man buler ud over det hele. Det er svært at føle, at det er nødvendigt at tage på, når man selv synes at man optager flere kvadratmeter plads, at man dårligt kan komme gennem døren fordi man er så stor.

Jeg ved ikke hvad jeg vil sige med dette indlæg. Intet? Alt? Måske jeg sletter indlægget igen, måske ikke. Jeg har ikke helt taget stilling til det endnu.

1. i love you 2. eat 3. you are more than this disease 4. do it for you 5. do it for me 7. you are beautiful

13 thoughts on “Så gør jeg det..

  1. Jeg ved præcis hvad du mener. Men JEG kan se at du er alt for undervægtig. Du og din krop fortjener bedre! Jeg har taget mindst 7 kg på og øger fortsat, men nu kan jeg SE mig som jeg er. Og jeg føler mig mindre end da jeg vejede mindre. Du hjælper dig selv ved at spise mere – din krop bliver rent faktisk lettere at holde ud. Jeg ønsker dig alt det bedste – kampånd, kampgejst, viljestyrke og mod. Og jeg følger din udvikling mod friheden… Knus

    • Hvor er det bare motiverende at læse! Og fantastisk flot, at du har formået at tage på; stærkt gået! Ja, desværre ved jeg at det bliver nemmere at holde ud, når man komme lidt op i vægt og ikke hele tiden tager dyk ned ad. Har vejet mere, og der var faktisk dage, hvor jeg kunne føle mig pæn slank. Og nu føler jeg mig bare fed hele tiden.
      Dejligt med en kommentar fra dig, søde du. Det er rart at vide, at der er nogen, der tænker på en og følger med i kampene❤

  2. Det er nogle rigtig flotte billeder.
    Men bare lige, hvis du var i tvivl – så er du altså ikke tyk. (;

    Håb herfra!

  3. Det er nogle gode billeder, og er sikker på når du bliver rask engang, vil du virkelig kunne se hvor tynd du er på billederne. Se hvordan alle knoglerne afgrænser din krop. Søde pige, du fortjener bedre. Håber de her kommentar kan give dig et indblik i hvordan virkeligheden ser dig og forhåbentilg også at du selv vil kunne se objektivt på det og se at din krop har behov for at tage på.

    • Åh, hvor ville jeg ønske at jeg kunne tage det til mig. Det hjælpe helt klart at få det afvide, men anoreksien er jo (desværre) så snedig, at den kan få vendt ALT til at gavne den. “Ja, men de kan jo ikke /rigtig/ se størrelsen på din mave” osv. osv. Men tak, det betyder altid meget at få en kommentar, så begynder man lige så stille at tro, at der godt kan være en anden sandhed end den Ana bilder én ind🙂

  4. Årh.. skønne dig, du fortjener bedre end denne sygdom, omend billederne er fantastiske – så skal der ikke herskes nogen tvivl om at du er alt for tynd, sygeligt tynd – men håber for dig at det går i den rigtige retning, det fortjener du! Tanker herfra

  5. Hold da kæft de er smukke de billeder! Stemningen og belysningen er virkelig dragende!
    Send mig endelig en mail hvis du har lyst ♥

Leave a Reply

