Stuff that makes me smile

IMG_0716

– At tage et aftenbad, og gå i seng i rent sengetøj og med nybarberede ben

– Lyden af regn

– Når jeg er alene hjemme og synger for mig selv

– At rende rundt i fyrens alt for store hættetrøje, som dufter af ham

– At komme i tanke om noget godt og derefter sidde og smile for mig selv

– At putte under masser af dyner og se en god film, helt alene!

– At opdage en ny sang og høre den på repeat indtil jeg bliver træt af den

– De nætter, hvor man kommer hjem efter en bytur og tænker, at den aldrig kan toppes

– Når jeg er så tæt på havet at jeg kan høre bølgerne og mærke blæsten mod mit ansigt

– Min kat og dens sære sovestillinger

– At snakke med sine veninder hele natten og pludselig opdage at solen er ved at stå op

– Når min yndlingssang tilfældigvis bliver spillet på min iPod

IMG_0717 IMG_0718 IMG_0719Det er vigtigt at fokusere på de positive ting i livet – hvad får jer til at smile?

xxoo❤

3 thoughts on “Stuff that makes me smile

  1. Eeej, har du også kat? Hvad mon det er for en? Og hvad hedder den? Jeg kan genkende mange af de ting, du skriver, men jeg blev helt glad, da jeg læste om din kat. Jeg har selv kat, og det gør mig glad, når hun lægger sig hos mig og spinder. Det er fantastisk.

    • Min hedder Cleo (kort for Cleopatra) – hun er en lille dronning😉 Jeg elsker når hun lægger sig til at sove ovenpå de bøger, jeg sidder og læser i, og så kommer hun altid op til mig i sengen om morgen for at sige hej og kilde mig i ansigtet med sine lange knurhår. Hun er en lille, orange/rød fims. Hvad hedder din❤

Leave a Reply

