Min mad idag

Jeg prøver…

food, 30.01.13Morgenmad: Øllebrød m. soya yoghurt, friske jordbær og mandler

Formiddagssnack: 1 stk knækbrød m. ost, tomater + 1 frugtstang m. nødder

Frokost: Kikærtesauté m. aubergine og rød peberfrugt + “dressing” af soya yoghurt, citronsaft, salt og peber, hvidløg

Eftermiddagssnack: 1 hørfrø bolle m. gulerødder (vil i have opskrift?) + 1 klementin

Aftensmad: Avocado salat (rucola, spinat, rød/gul/grøn peberfrugt, avocado, olivenolie/karry-dressing), råkost af rødbede og gulerødder, kylling

Senaftensmåltid: 2 stk LCHF kanel-knækbrød (opskrift?), pære og appelsin toppet med hytteost iblandet vanillepulver

Hvad synes I om min måde at vise en dags mad på? Godt, bedre? Eller er det mærkeligt/irriterende?

7 thoughts on “Min mad idag

  1. Fedt blogindlæg, dekorativt med billederne!
    Og jeg vil meget gerne have opskrifterne – både kikærtesauté, hørfrøboller og knækbrød. Det ser virkelig lækkert ud alt sammen🙂 God maddag – flot klaret!

Leave a Reply

