No escape

Så gik den ikke længere. Min mor har været hos mig hele dagen, for at se til at jeg spiser. Modsat de sidste par dage, hvor hun “kun” er kommet og har spist aftensmad med mig. Jeg indrømmede i går, at aftensmaden med hende er det eneste måltid jeg har fået de sidste fire dag. Så i dag skulle der nye boller på suppen så at sige.

Min mad i dag blev derfor således – har tænkt på smoothies i et stykke tid, og selvom det er lidt koldt på sådanne vinterdage, så er det en nem måde, at få kalorier på..

food, 06.02.13

Morgenmad: Cheasy skovbær yoghurt m. hjemmelavet muesli

Formiddag: “Grøn” smoothie af spinat, pære, appelsin, banan, sojaprotein og lidt citronsaft

Frokost: Kernestykke (hjemmebagt) m. kylling, hytteost, agurk og tomat + lidt mandler til

Eftermiddag: 1 riskiks m. vegansk nutella + banan og smoothie af frosne bær, banan, soyaprotein og soyamælk

Aftensmad: Bønnesalat m. bla. feta og soltørrede tomater

Senaften: Skyr rørt m. kanel og toppet med jordbær, saltmandler

Igen siger i jo bare til, hvis der er noget i gerne vil have opskrift på❤

One thought on “No escape

  1. Ved ikke hvad jeg skal skrive, men vil gerne skrive noget til dig om det her.

    Tit er der alt for stor forskel på, hvad man logisk godt ved og hvad man fortæller sig selv. Jeg er sikker på at du med din logik godt ved, at det ikke er godt at lade være med at spise, men samtidig har du en del af dig der fortæller dig noget andet. Så er det din mor træder ind og er logikkens håndhæver. Det er et stort arbejde hun gør – al respekt for det. Og respekt til dig at du indrømmer og lader hende hjælpe. Uanset om det i øjeblikket føles som en lettelse eller en irritation.

    At hjælpe andre er stort. At tage imod hjælpen selv, kan være endnu større.
    Knus

Leave a Reply

