What I Ate

Jeg har ikke ord. Jeg magter ikke livet. Jeg magter ikke at kæmpe. Men jeg fortsætter, jeg giver ikke op – for jeg kender ikke til andet..

Nogle flere måltider fra i går:

IMG_6879

// Frokost: 1/2 rugbrød m. chili-marineret laks, 1/2 rugbrød m. fåre-friskost, tomatsalat m. rødløg og feta 4% //

IMG_0712

// En veninde kom over til kaffe om eftermiddagen, så jeg serverede en “lille” snack tallerken (fra venstre, øverst): rå choko-hindbær fudge, 2x kakao-daddel kugler m. kaffe, gulerod-daddel havrekage, rå kage m. fersken + lidt ekstra fersken // 

IMG_0816

// Aftensmad: Grøntsager i karry-“kokos” sauce på squash-spaghetti (+ en skive hjemmebagt brød m. hytteost) //

Sig endelig til hvis i vil have opskrifter på noget❤

11 thoughts on “What I Ate

  1. Din mad ser simpelthen altid så lækker ud! Synes virkelig det er lettere at tingene spist når de samtidig ser lækre ud, synes jeg!🙂

  2. Jeg er lidt nysgerrig på den der raw food snack med fersken…..ser så meget frem til at det endeligt bliver sæson for frisk og lækkert frugt, og så vil sådan en hapser jo være oplagt:0)

  3. Synes bare lige du skal vide, at jeg synes det er super inspirerende at se dine madindlæg. Her man man nemlig, se at man sagtens kan lave lækker, sund mad selvom man har en spiseforstyrrelse😉 Du skal bare blive ved med at kæmpe!

Leave a Reply

