Behind these white walls

IMG_2808 IMG_2809 IMG_2811 IMG_2810 IMG_2819 IMG_2812 IMG_2813 IMG_2815 IMG_2817IMG_2829IMG_2828IMG_2820

kolde hospitalssenge. mad, der er blevet smidt ud. ensomhed. mærker efter tidligere “beboere”. altid på vagt lyttende efter hver eneste lyd, hver eneste bevægelse. venteposition. frataget al frihed.

“Do you remember? Do you remember being solid? Do you remember life before the hole? Before you were empty and needed to be filled? There was a time when everything was enough. There was a time you didn’t try to get out of your own skin. Remember.”
– Amy Reed, Clean

11 thoughts on “Behind these white walls

    • Jo, måske. Men hvis de vurderer at jeg er til fare for mig selv (= voldsomt selvmordstruet) så kan de sagtens vælge at tilbageholde mig. Jeg bliver dog nødt til at holde fast i at jeg måske for første gang i hele midt forløb er ved at få den rette hjælp og at en indlæggelse kan være med til at speede tingene op..

      • Det ser godt nok trist ud – i hvert fald hvis man sammenligner med det sted, jeg var indlagt.
        Jeg håber virkelig, du klarer dig igennem det, selvom fremtiden sikkert ser meget sort ud. Jeg håber i hvert fald, at du kan bruge indlæggelsen som en form for pusterum, hvor det ikke kun er dig selv, der står med alt ansvaret.
        Jeg sender dig mine varmeste tanker❤

  1. Kære pige, kan læse det virkelig er en svær tid for dig😦 håber virkelig du kan være åben og tage imod alt den hjælp og støtte du har brug for, så du igen kan stå på egne ben og kæmpe videre, selvom det måske nok ser sort ud nu, så hold ud❤ du kan godt! Vær stærk søde!

    • Tusinde tak for din besked! Det er rart med noget opmuntring når jeg selv har svært ved at holde modet oppe. Som jeg skrev til J, så prøver jeg også at holde fast i, at jeg gennem denne indlæggelse kan få den rigtige hjælp til at komme ud i livet igen og få en hverdag op at køre

  2. Jeg ville så gerne komme og besøge dig! Hvor ligger du – langt væk?..

    Er din mor med.. ? Er der kontrol på din mad.. ?
    .. ? ..? … ?
    Jeg er enormt glad for at have lektier at kunne begrave mig, ellers er det en enorm byrde ikke at have noget at kaste sin opmærksomhed på. Hvad laver du egentlig derinde.. ?

    • Det er nok lidt langt væk: Dianalund lidt udenfor Slagelse. Det er ellers enormt sødt af dig❤

      MIn mor kommer og besøger mig. Der er ikke så meget kontrol på mit mad, hvilken Ana jo er virkelig glad for, men ikke så godt for mig..
      Jeg kan godt forstå at du er glad for at have din lektier, synes selv at det er enormt svært at få dagene til at gå. Jeg læser og tegner/maler. Det er sådan set det. Jeg har ingen udgang, så mest trisser jeg bare rundt (og tænker alt for meget over altting!)

Leave a Reply

